Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Pečlivost, přesnost a pracovní nasazení
  • Časová flexibilita při plnění úkolů
  • Logické uvažování a schopnost osvojit si nové poznatky
  • Reprezentativní vystupování
  • Znalost fungování obchodní společnosti a praxe v oboru podmínkou
  • Dobrá znalost NJ nebo AJ (slovem i písmem)
  • Alespoň základní znalost druhého jazyka (NJ/AJ)
  • Znalost MS Office (MS Excel, MS Outlook, MS Word, MS PowerPoint)

Hlavní pracovní náplň:

  • Administrativní podpora vedení společnosti
  • Příprava podkladů pro činnost jednatelů společnosti
  • Správa korespondence
  • Jednoduché překlady z NJ/AJ + spolupráce s překladatelskou agenturou
  • Zajištění oběhu a podpisu smluvních dokumentů
  • Organizace a příprava jednání se zahraničními partnery
  • Příležitostná účast a pořizování zápisů z jednání
  • Komunikace s úřady, externími partnery a zaměstnanci firmy
  • Kontakt a organizace schůzek a jednání se zahraničními obchodními partnery a s mateřskou společností v Rakousku
  • Objednávání zboží a náhradních dílů ze zahraničí, spolupráce s celnicí

Nabízíme:

  • Práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem, která působí na trhu již 25 let
  • Zajímavou a zodpovědnou práci s možností uplatnit své myšlenky a nápady
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Příspěvek na stravování formou stravenek
  • Po zapracování příspěvek na dovolenou a 13. plat
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (společenské a sportovní akce i pro rodinné příslušníky, zážitkové víkendy pro děti, horké nápoje zdarma, apod.)

Místo výkonu práce:

Modřice u Brna

Práce na plný úvazek. Nástup možný od 1. 2. 2021 nebo dle dohody. 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete průvodní dopis a strukturovaný životopis* na e-mail: oujeska@delikomat.cz

* Odesláním životopisu souhlasíte s poskytnutím, uchováním a zpracováním Vašich osobních údajů v databázi uchazečů o zaměstnání po dobu 6 měsíců ode dne jejich odeslání, a to za účelem možného vytvoření pracovního poměru.