ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – MODŘICE U BRNA

Jak bude vypadat vaše nová práce

  • většinu času strávíte v kanceláři v úzkém kontaktu s vedením společnosti
  • budete se starat o plynulý chod sekretariátu a ve vaší péči budou i návštěvy našich jednatelů
  • nedílnou součástí vaší každodenní práce bude administrativní podpora vedení společnosti, vyřizování korespondence a příprava podkladů různého charakteru
  • organizačně musíte zvládnout připravit jednání s obchodními partnery, se zástupci mateřské společnosti café+co i meetingy kolegů
  • žádoucí bude i vaše osobní účast při některých jednáních a zajištění potřebného servisu včetně občerstvení
  • ve vaší kompetenci bude také obstarání podpisů vedoucích pracovníků a dohled nad správným oběhem interních dokumentů
  • pod palcem budete mít i správu datové schránky, ověřování písemností u orgánů státní správy a aktualizaci obchodních dat společnosti na úřadech
  • důležité je umět si poradit s jednoduchými předklady z angličtiny nebo němčiny

Co vám můžeme nabídnout

  • zaměstnáme vás na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
  • poskytneme vám kancelářské zázemí v moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna
  • získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den
  • každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na volnočasové aktivity
  • půjde-li nám to společně na výbornou, můžete se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou
  • budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky
  • v průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například  benefity našich partnerů

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít

  • hravě zvládat práci na počítači a plně využívat základní produkty MS Office
  • mít smysl pro zodpovědnost, pečlivost a umět dotahovat zadané úkoly až do konce
  • umět si vhodně zorganizovat práci a dodržet stanovené termíny
  • reprezentativně vystupovat, být loajální a umět komunikovat osobně i telefonicky dle základních pravidel etikety
  • samostatnost je žádána, ale hodí se i schopnost umět pracovat v týmu
  • nezaleknout se ad-hoc úkolů a ani když se to na vás začne hrnout
  • mít pozitivní přístup a chuť učit se novým věcem

Bez čeho to určitě nepůjde

  • ukončeného SŠ vzdělání s maturitou
  • plynné komunikace v angličtině (výhodou je němčina, popř. další světové jazyky
  • zkušeností s prací na podobné pozici a cit pro organizaci práce
  • řidičského průkazu skupiny B
  • mít smysl pro diskrétnost a loajalitu
V případě zájmu o tuto pozici vyplňte níže uvedený formulář. Nezapomeňte připojit svůj životopis.


    Povolené formáty: .doc, .docx, .pdf
    Max. velikost souboru: 3MB