ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU – MODŘICE U BRNA

Jak bude vypadat vaše nová práce

  • telefonická komunikace se zákazníky pro příjem požadavků na opravy automatů
  • zadávání dat do programu Navision
  • e-mailová korespondence se zákazníky a servisními techniky
  • běžná administrativa

Co vám můžeme nabídnout

  • zaměstnáme vás na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
  • kromě základní mzdy i bonusovou složku mzdy
  • získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den
  • každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na volnočasové aktivity
  • půjde-li nám to společně na výbornou, můžete se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou
  • budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky
  • v průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například benefity našich partnerů
  • příjemné pracovní prostředí v moderní budově v Modřicích u Brna

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít

  • SŠ vzdělání
  • pečlivost, spolehlivost, příjemné telefonické vystupování
  • znalost práce na PC (MS OFFICE)
V případě zájmu o tuto pozici vyplňte níže uvedený formulář. Nezapomeňte připojit svůj životopis.


    Povolené formáty: .doc, .docx, .pdf
    Max. velikost souboru: 3MB