LnRiLWZpZWxkcy1hbmQtdGV4dFtkYXRhLXRvb2xzZXQtYmxvY2tzLWZpZWxkcy1hbmQtdGV4dD0iOGRkMmU5Mzg2NWY1OGVlNzFiOTE1NjJkYjdiNjdiZGQiXSB7IGZvbnQtc2l6ZTogMjBweDtjb2xvcjogcmdiYSggOTAsIDM2LCA5LCAxICk7bWFyZ2luLXRvcDogMWVtO21hcmdpbi1ib3R0b206IDJlbTtwYWRkaW5nLXRvcDogM2VtO2JvcmRlci10b3A6IDFweCBzb2xpZCByZ2JhKCAxMTIsIDExMiwgMTEyLCAxICk7Ym9yZGVyLXJpZ2h0OiAwcHggc29saWQgcmdiYSggMCwgMCwgMCwgMSApO2JvcmRlci1ib3R0b206IDBweCBzb2xpZCByZ2JhKCAwLCAwLCAwLCAxICk7Ym9yZGVyLWxlZnQ6IDBweCBzb2xpZCByZ2JhKCAwLCAwLCAwLCAxICk7IH0gLnRiLWZpZWxkcy1hbmQtdGV4dFtkYXRhLXRvb2xzZXQtYmxvY2tzLWZpZWxkcy1hbmQtdGV4dD0iOGRkMmU5Mzg2NWY1OGVlNzFiOTE1NjJkYjdiNjdiZGQiXSBwIHsgZm9udC1zaXplOiAyMHB4O2NvbG9yOiByZ2JhKCA5MCwgMzYsIDksIDEgKTsgfSAudGItZmllbGRzLWFuZC10ZXh0W2RhdGEtdG9vbHNldC1ibG9ja3MtZmllbGRzLWFuZC10ZXh0PSIzZWM1MzhmNzM0MzdmNTc3OTY0OGQyNTdjYWU4NTI2YiJdIHsgY29sb3I6IHJnYmEoIDkwLCAzNiwgOSwgMSApOyB9IC50Yi1maWVsZHMtYW5kLXRleHRbZGF0YS10b29sc2V0LWJsb2Nrcy1maWVsZHMtYW5kLXRleHQ9IjNlYzUzOGY3MzQzN2Y1Nzc5NjQ4ZDI1N2NhZTg1MjZiIl0gcCB7IGNvbG9yOiByZ2JhKCA5MCwgMzYsIDksIDEgKTsgfSA=
VEDOUCÍ CONTROLLINGU – MODŘICE U BRNA
Jak bude vypadat vaše nová práce
- vedení 3 členného týmu controllingu
- zajištění přesného a včasného reportingu
- analýza finančních výsledků a identifikace klíčových oblastí pro zlepšení
- tvorba, řízení a zpracovávání reportů na základě požadavků managementu
- spolupráce na pravidelných měsíčních, kvartálních a ročních závěrkách
- analýza stávajících procesů
- spolupráce především s účetním oddělením a dalšími odděleními firmy
- implementace a využití moderních nástrojů, automatizace, včetně AI, pro zlepšení efektivity
- aktivní komunikace s mateřskou společností v Rakousku
Co vám můžeme nabídnout
- zaměstnáme vás na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- poskytneme vám kancelářské zázemí v moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna
- získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den
- každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na volnočasové aktivity
- poskytneme vám služební vůz, mobilní telefon a notebook
- půjde-li nám to společně na výbornou, můžete se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou
- budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky
- v průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo benefity našich partnerů
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít
- alespoň 4-5 let praxe v ekonomice/controllingu/auditu, ideálně u mezinárodní společnosti
- analytické, řídící, prezentační a komunikační dovednosti
- velmi dobrá znalost AJ
- velmi dobrá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, vzorce, propojování tabulek)
- znalost práce v ERP systémech (NAVISION nebo SAP výhodou)
- ochota učit se novým věcem a zavádět novinky do každodenní práce
- spolupráce na firemních a holdingových projektech
V případě zájmu o tuto pozici vyplňte níže uvedený formulář. Nezapomeňte připojit svůj životopis.