Hlavní pracovní náplň:
- Příjem objednávek zboží prostřednictvím telefonu, e-mailu
- Telefonická a písemná komunikace se zákazníky
- Vystavování daňových dokladů v programu Navision
- Kontrola salda příslušného zákazníka
- Osobní kontakt se zákazníky
- Třídění faktur a příchozí pošty z poboček společnosti
- Běžná administrativa
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
- Pečlivost, spolehlivost, chuť do práce
- Znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel)
- Výhodou je praxe v komunikaci se zákazníky po telefonu a e-mailu
Co vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti s podílem zahraničního kapitálu
- Práci v mladém kolektivu
- Po zapracování příspěvek na dovolenou a 13. plat
- Plně hrazený příspěvek na stravování – stravenková karta
- Balíček zaměstnaneckých benefitů (společenské a sportovní akce i pro rodinné příslušníky, zážitkové víkendy pro děti, horké nápoje zdarma, apod.)
- Příjemné pracovní prostředí v moderní budově v Modřicích u Brna
- Pracovní doba Po-Pá, 7:30 – 16:00 hod.
Místo výkonu práce:
Modřice u Brna
Práce na plný úvazek. Nástup ihned.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete průvodní dopis a strukturovaný životopis* na e-mail: budikova@delikomat.cz
* Odesláním životopisu souhlasíte s poskytnutím, uchováním a zpracováním Vašich osobních údajů v databázi uchazečů o zaměstnání po dobu 6 měsíců ode dne jejich odeslání, a to za účelem možného vytvoření pracovního poměru.