Hlavní pracovní náplň:

  • Příjem objednávek zboží prostřednictvím telefonu, e-mailu
  • Telefonická a  písemná komunikace se zákazníky
  • Vystavování daňových dokladů v programu Navision
  • Kontrola salda příslušného zákazníka
  • Osobní kontakt se zákazníky
  • Třídění faktur a příchozí pošty z poboček společnosti
  • Běžná administrativa

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • Pečlivost, spolehlivost, chuť do práce
  • Znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel)
  • Výhodou je praxe v komunikaci se zákazníky po telefonu a e-mailu

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti s podílem zahraničního kapitálu
  • Práci v mladém kolektivu
  • Po zapracování příspěvek na dovolenou a 13. plat
  • Plně hrazený příspěvek na stravování  – stravenková karta
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (společenské a sportovní akce i pro rodinné příslušníky, zážitkové víkendy pro děti, horké nápoje zdarma, apod.)
  • Příjemné pracovní prostředí v moderní budově v Modřicích u Brna
  • Pracovní doba Po-Pá, 7:30 – 16:00 hod.

Místo výkonu práce:

Modřice u Brna

Práce na plný úvazek. Nástup ihned. 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete průvodní dopis a strukturovaný životopis* na e-mail: budikova@delikomat.cz

* Odesláním životopisu souhlasíte s poskytnutím, uchováním a zpracováním Vašich osobních údajů v databázi uchazečů o zaměstnání po dobu 6 měsíců ode dne jejich odeslání, a to za účelem možného vytvoření pracovního poměru.