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
DISPEČER SERVISNÍCH ZÁSAHŮ – MODŘICE U BRNA
V současné době implementujeme nové technologie v rámci řízení celého provozu, a proto hledáme do našeho týmu posilu na centrálu do Modřic.
Jak bude vypadat vaše nová práce
- budete řídit a koordinovat každodenní činnost mechaniků a techniků – plánování směn, zadávání úkolů, kontrola výkonu a docházky
- zadávání nepřítomnosti techniků a mechaniků do systému
- koordinace s vedoucími středisek a hlavními techniky (zadávání dovolených MECH/TECH, zástupů, „dovedností“ atp.)
- přidělování pracovních úkonů technikům a mechanikům v interním systému
- udržování a aktualizování dat o automatech a zákaznících v ERP systému Navision, později SAP
- účast na projektových schůzkách a komunikace s provozním i projektovým týmem
- zajišťování drobné administrativy, pravidelný reporting výkonu a incidentů nadřízenému
Co vám můžeme nabídnout
- zaměstnáme vás na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- poskytneme vám kancelářské zázemí v moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna
- získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den
- každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na volnočasové aktivity
- půjde-li nám to společně na výbornou, můžete se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou
- mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely jsou pro tuto pozici samozřejmostí
- budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky
- v průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například benefity našich partnerů
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít
- ukončené středoškolské vzdělání
- znalost práce v ERP systému – ideálně Navision, SAP
- znalost práce MS Office
- dobrá znalost AJ
- dobré komunikační a vyjadřovací dovednosti
- otevřenost vůči zavádění novinek a účast na nových projektech
- uvítáme zkušenosti z oblasti logistiky
V případě zájmu o tuto pozici vyplňte níže uvedený formulář. Nezapomeňte připojit svůj životopis.