rychlý kontakt

HOTLINE PRO HLÁŠENÍ PORUCH

800 197 321

servis@delikomat.cz

Pokud máte jakýkoliv problém s automatem (nefunguje, nevydal zboží, nevrátil mince apod.) zavolejte nám na bezplatnou linku. Přijmeme od Vás hlášení o problému, na místo vyšleme technika a současně se s Vámi domluvíme na kompenzaci.

Prosím připravte si pětimístné EVIDENČNÍ ČÍSLO AUTOMATU, které je uvedeno na přední straně každého přístroje a podle nějž automat identifikujeme.

Operátorky zastihnete na telefonní lince od 7 – 20 hodin. Mimo tuto dobu přijme Vaše hlášení záznamník a operátorky se s Vámi spojí hned, jak to bude možné.

Děkujeme za všechna hlášení o poruchách, nedostat- cích a nefunkčních automatech. Pomáháte nám tak zlepšovat naše služby a řešit problémy v co nejkratším možném termínu.

OBJEDNÁVKY SUROVIN

800 100 594

objednavky@delikomat.cz

Zde přijmeme Vaše objednávky kávy, čokolády, smetany a dalších surovin do automatů a kávovarů.

Kontakty jsou přímo na naše centrální obchodní oddělení v Modřicích. Zde se vyřizují veškeré telefonické i emailové objednávky surovin, včetně všech objednávek z eshopu.

Pokud poptáváte naše služby (umístění automatu, pronájem nebo koupě kávovaru) využijte kontakt na centrální recepce nebo nám odešlete poptávkový formulář.

RECEPCE

800 800 020

info@delikomat.cz

Zde přijmeme veškeré Vaše dotazy, připomínky náměty nebo postřehy. Kontakty vedou přímo na centrální recepci v Modřicích u Brna. Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím níže uvedeného kontaktního formuláře. Pro zasílání Vašich poptávek slouží POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ.

Kompletní přehled kontaktních údajů naleznete v sekci O nás