rychlý kontakt
HOTLINE PRO HLÁŠENÍ PORUCH
800 197 321
servis@delikomat.cz
Pokud máte jakýkoliv problém s automatem (nefunguje, nevydal zboží, nevrátil mince apod.) zavolejte nám na bezplatnou linku. Přijmeme od Vás hlášení o problému, na místo vyšleme technika a současně se s Vámi domluvíme na kompenzaci.
Prosím připravte si pětimístné EVIDENČNÍ ČÍSLO AUTOMATU, které je uvedeno na přední straně každého přístroje a podle nějž automat identifikujeme.
Operátorky zastihnete na telefonní lince od 7 – 20 hodin. Mimo tuto dobu přijme Vaše hlášení záznamník a operátorky se s Vámi spojí hned, jak to bude možné.
Děkujeme za všechna hlášení o poruchách, nedostat- cích a nefunkčních automatech. Pomáháte nám tak zlepšovat naše služby a řešit problémy v co nejkratším možném termínu.
OBJEDNÁVKY SUROVIN
800 100 594
objednavky@delikomat.cz
Zde přijmeme Vaše objednávky kávy, čokolády, smetany a dalších surovin do automatů a kávovarů.
Kontakty jsou přímo na naše centrální obchodní oddělení v Modřicích. Zde se vyřizují veškeré telefonické i emailové objednávky surovin, včetně všech objednávek z eshopu.
Pokud poptáváte naše služby (umístění automatu, pronájem nebo koupě kávovaru) využijte kontakt na centrální recepce nebo nám odešlete poptávkový formulář.
RECEPCE
800 800 020
info@delikomat.cz
Zde přijmeme veškeré Vaše dotazy, připomínky náměty nebo postřehy. Kontakty vedou přímo na centrální recepci v Modřicích u Brna. Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím níže uvedeného kontaktního formuláře. Pro zasílání Vašich poptávek slouží POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ.
Kompletní přehled kontaktních údajů naleznete v sekci O nás